pondělí 16. května 2016

Kdo jsem?


Vítejte u mě na blogu! Už jsem dřív blog měla, ale zrušila jsem ho. Nějakou tu dobu zvažuji o návratu, kde budu sdílet své fotky, dojmy, pocity a životní příběh mé osoby.

O čem jsem se rozhodla psát nejvíc je - těhotenství. A to přesněji mé zkušenosti, dojmy a jaká to je pro mě vlastně životní změna. Vím, že těhle ,,MÁMA,, blogů je hodně, ale i tak mám pocit, že né vždycky a všude se dozvím, to co hledám.




Začínám psát od 34 týdne těhotenství, takže toho už mám ,,hodně,, zasebou. Napíšu Vám, kde je dobré hledat věci do výbavy, jak jsem vybírala kočárek a později třeba o porodu a mé zkušenosti s miminkem.

Já doufám, že zde najdete užitečné rady a tipy. Budu ráda, když se ke mně na blog vrátite a budete zde čerpat informace.

Pusu Vaše MartinaS.

1 komentář: