středa 18. května 2016

První příznaky? 2díl

 
Ráno 23.11.2015 v 6:30 Manžel ještě rozespalý, ale, jak uslyšel tuhle novinku ihned byl probuzený.  Ještě ráno jsem se objednala ke svému doktorovi. Objednal mě ještě ten den, takže jsem byla celé dopoledne nervozní, co mě vlastně řekne. Blížil se čas 14:00 a já netrpělivě čekala v čekárně u doktora.
Doktor mně vše na UTZ ukázal a už bylo krásně vidět srdíčko a vše co je vidět v 9 týdnu těhotenství. Ano, čtete dobře, já už byla v 9 týdnu. V ruce jsem měla první fotečku naší fazole. Bohužel jsem musela ihned nastoupit na neschopenku. Manžel mě čekal v čekárně a já vyšla celá rozzářená a šťastná. Jelikož se blížil krásný svátek a to VÁNOCE, rozhodli jsme se tuhle novinu oznámit rodině a kamarádům jako malý dárek pod stromeček.

Ještě 22.12.2015 jsem šla na kontrolu, kde mně pan doktor potrdil, že je vše v pořádku. Přišel tedy Štědrý den. První společné Vánoce s manželem, které jsme trávili u mých rodičů. Celou dobu nikdo nic nepoznal, takže po rozbalení všech dárků, jsme tuhle novinku oznámili mým rodičům a bratrovi. Mamka už chtěla volat tchýni, ale musela jsem ji rychle STOPnout, protože ti ještě tuhle novinu nevěděli. 

Po oznámeí u manželových rodičů bylo vše venku. Všichni byli moc rádi, ale nikdo to nečekal. Tchýně nám dokonce chvilku nevěřila, což bylo vtipné. Kamarádi to taky vzali velmi dobře a my už nemuseli nic tajit a já si nemusela vymýšlet, proč jsem vlastně doma na neschopence. 

A víte co bylo asi nejlepší! Po oznámení všem mně teprve začaly mírné nevolnosti. O tom zase v příštím článku.

Pusu Vaše MartinaS.


Žádné komentáře:

Okomentovat