pondělí 23. května 2016

Příprava k porodu

Opět Vás zdravím s novým článkem.
Tentokrát jak už obrázky i název článku napověděl bude o tom, co pomáha pro ,,ulehčení,, porodu.
Jsou to pouze věci, které já použivám. Jestli něco pomohlo nebo ne, Vám napíšu po porodu.

Nejsem asi typická těhotná, protože jsem se vůbec nezajímala o žádné těhotenské cvičení, předporodní kurzy a další podobné věci. Tímto se nikoho nechci dotknout, každý to cítí nějak jinak. Řekli jsme si s manželem, že tomu všemu dáma volný průběh.

Jelikož je v našem městě pouze jedna porodnice a nikam do okolí se nechystám. Jasná volba tedy byla porodnice v PV. Četla jsem mnoho názorů na tuhle porodnici, ale stejně je to jen o mně a miminku jak se mu bude chtít ven.

Jediné o co se více zajímám je: lněné semínko, maliník a aniball.
1. Lněné semínko
Tyhle semínka by se měli začit užívat ve 3. trimestru. Mělo by pomoc pro rychlejší a snadný porod. Já si dávám každé ráno 2 lžičky lněného semínka a 2 lžičky chia semínek do jogurtu. Nechám chvíli odstát a celé to sním. Ikdyby to nepomohlo, tak mně tahle snídaně moc chutná a myslím, že si ji budu dělat i mimo těhotenství.

2. Maliník 
Cca od 34 týdne piji 1-2 hrnky za den - ale STUDENÉ! Postupně budu šálky čaje přidávat a budu je pít teplejší. Maliník by měl pomoci připravit a změkčit porodní cesty.

3. Aniball
Hodně diskutovaný, ale hodně žen píše jen kladné recenze. Tento výrobek jsem si pořídila i já. Tuhle pomůcku se chystám používat od 35 týdne. Jak to jde nebo jestli jsem to vydržela Vám napíšu v jiném článku.
Co Vy, používáte aniball nebo chystáte se pořídit? Jaký máte názor na tyhle pomůcky, které mají pomoc při porodu? 

Pusu, Vaše MartinaS.

Žádné komentáře:

Okomentovat