úterý 17. května 2016

První příznaky? 1díl

To,že se něco děje, jsem vůbec nepoznala. Po svatbě jsme se s manželem rozhodli, že vysadím antikoncepci. Vůbec nás nenapadlo, že se zadaří tak brzo. V září 2015 jsem tedy prášky vysadila.

V říjnu a v listopadu jsem byla více unavená, ale dávala jsem to za vinu hodně starostem v práci. Menstruaci jsem ještě normálně dostala, ikdyž už jsem podle UTZ byla těhotná. V práci nám řádila nějaká střevní chřipka a já začala být ještě více unavená a ještě více mně začalo být špatně. Zůstala jsem 3 dny doma, ale nevolnosti pořád neustupovaly.

Asi mě osvítilo, protože mně v 19:00, jak jsem jela pro manžela do práce napadlo koupit těhotenský test. Manžel se smál, že není možné abych za tak krátkou dobu otěhotněla, všichní kamarádi se dlouho snažili a nevěřil, že by to byla taková rychlovka. Večer jsem si test nedělala, počkala jsem do rána. Ráno jsem nemohla dospat. V koupelně jsem se chvíli vyděšeně koukala na POZITIVNÍ test. Po mém vzpamatování jsem šla vzbudit manžela a tuhle velkou novinku oznámila.

Pokračování příště......

Pusu Vaše MartinaS.

Žádné komentáře:

Okomentovat